Kjære dagbok. 09.05.2013

I dag er det to uker til jeg forlater Japan. Det er både fint og veldig trist på en gang. Men før det har jeg lyst til å gjøre alt, se alt, spise alt, lukte alt, reise overalt og oppleve alt. Nå starter min dagbok for tiden frem mot avreise. Følg med!

I dag har jeg tilbrakt formiddagen på Shinsaibashi, mitt favoritt shoppe-sted. Der har de masse bruktbutikker og mange av mine favoritter. På brukten fikk heldige meg tak i to par Levi’s 501 til den nette sum av ¥4000, altså ca 240 kr. Og siden det var en torsdag formiddag og at det snart er 3 uker siden Forever 21 åpnet, prøvde jeg meg igjen for å se om det denne gangen var mulig å komme seg til kassen. Og siden det i dag bare var en 20 meter lang kø, til forbedring fra åpningsdagen da den minst var 100 meter lang x 2, våget jeg meg frem. Glede.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk også tatt meg en tur i kjøkken-gaten, hvor de selger masse japansk kjøkkenutstyr. Og vips. 2 sushi-boller. En til meg og en til min bror. Her fikk jeg skryt for japansken min. Nais!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ellers for tiden så skifter de tak på kirken og på presteboligen her på Mukonoso for å unngå at det faller i hodet på dem. For det taket stod ikke særlig godt  til med.

Dagens japansk: natto, karé (japansk curry) og sashimi.

Været: Sol og over 25 grader, så jeg har spist is.

I morgen skal jeg stå opp grytidlig, ja til ca. før dere i Norge har lagt dere, for å lage bolledeig til English Cooking Class. Jeg elsker boller.

Talk to you later, xoxo
Hanna

Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. Siri

     /  10. mai 2013

    Du er kul! :)

  2. Anonym

     /  10. mai 2013

    Gleder meg til mer!

  3. Janna

     /  10. mai 2013

    Verdens beste Hanna, jeg gleder meg til å høre japansken din! Ps. Ta med calpis når du skal hjem:-) Love

Legg igjen en kommentar