11.05.2013

Kjære dagbok.

I dag har jeg begynt å pakke. Jeg har sortert papir, kastet mye skvip og klippet bukser til skjorts for å lette vekten på bagasjen. Og på Kid’s Club perlet jeg noe som skal bli min nye nøkkelring.

På løpeturen min løp jeg forbi sykkelbutikken «Cycle Land», bruktbil-utsalget «Car Zoo», et tempel og et kjærestepar som kysset, noe som er ca. 4. gang jeg har sett i løpet av disse 8 månedene. Da jeg løp fordi Love Hotellet «Moulin Rouge» ble jeg så opptatt av å lese om fasilitetene og prisene at jeg løp rett på en stolpe.

Dagens japanske: Natto, Fanta med momo(fersken) smak og chu-chu.

Været: Det regner og lekker vann inn på loftet i kirken og i presteboligen. Å dekke et tak som er under reparasjon er visst ikke en enkel sak ser det ut til, ettersom dette er andre gang på en uke.

Talk to you later, xoxo
Hanna

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. Anonym

     /  12. mai 2013

    Lol me stolpen!! Sko likt å vært flua i luftå då!

Legg igjen en kommentar