12.05.2013

Kjære dagbok.

På løpeturen min i dag løp jeg i roseparken. Der blomstrer det for harde livet. Det gjør det ikke i Norge, har jeg hørt. Men anyways. Der hadde noen dratt med seg trommesett, bassgitar og forsterker ut for å ha bandøvelse. Denne funk-bluesen hadde ikke rytmer som var så lette å løpe til. Uansett elsker jeg alle som har musikk-øving i parker og langs elver. Trompet, korps, trommer, trombone, gitar, osv.

I kveld var det siste gang for meg på International Night i Takarazuka. Så i kveld jeg har sunget og vitnet så godt jeg kunne. Og for noen flotte folk. Her har jeg har kost meg veldig i hele år. Dette er noen av dem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Været: Jeg nøt godt av naboen min på toget som hadde med seg viften. For her er det varmt.

Dagens japanske: Natto, soba, makisushi og tofu.

Talk to you later, xoxo
Hanna

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar