13.05.2013

Kjære dagbok.

I dag har jeg kjøpt masse keramikk. Masse. Jeg elsker keramikk. Elsker.OLYMPUS DIGITAL CAMERADagny, John Olav, Astrid, Synnøve og jeg dro til Tachikui, en landsby i nærheten av Sanda som er kjent for keramikken sin. For å finne den beste butikken måtte jeg ringe til Norge og vekke mine foreldre tidlig på en fridag for å få veibeskrivelse på direkten. Fy, så mye fint det er der! Og jeg som alltid sliter med å bestemme meg for ting, slet i alle fall i dag. Og selvfølgelig kom jeg hjem med en hel del. Hipp hurra for mer bagasje. Så for å lette litt på kvota gav jeg klær og annet nips til Astrid og Synnøve. Så kan heller de streve med det når de skal dra med alle sine dupeditter tilbake til Norge. Men det trenger jo ikke de skjønne før de står der med skjegget i postkassa om en måned.

Dagens japanske: Somen og tofu.

Været: Varmt, varmere, varmesen. Vinduer på vidt gap i bilen.

Nå må jeg gjøre japanskleksene mine til i morgen.

Talk to you later, xoxo
Hanna

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar