14.05.2013

Kjære dagbok.

I dag snakket jeg med en skikkelig hyggelig jente som jobber på en klesbutikk. Det er så gøy når en er der at man kan snakke litt med folk på japansk. Og fnise og le. Hun lurte meg til å kjøpe en veske. Dog verdens kuleste.

Astrid og jeg har vært på baseballkamp. Tigers mot Buffaloes, med over 30 000 tilskuere.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dikt:

Astrid er kul,
hun liker jul.
Var hun en fugl,
hadde hun vært gul.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ellers har vi gjort storinnkjøp til 17.mai. Jeg er i 17.mai-komiteen og har ansvar for mat. Lenge leve Norge. I kveld traff vi forresten ei japansk jente på stasjonen min som snakket svensk. «Skal vi vara kompisar?», spurte hun. Kult, tenkte jeg. Hadde jeg bare møtt henne før!

Talk to you later, xoxo
Hanna

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar