20.05.2013

Kjære dagbok.

Jeg kan ikke fatte at jeg bare har to hele dager igjen her i Japan før jeg reiser. Vilt. Jeg er ikke klar en plass.

I dag har jeg igjen hatt en veldig fin dag. Jeg følte meg hundre kilo lettere etter å ha sendt avsted pakken, så da var jeg klar for å leke litt med Astrid. Jeg måtte til Namba for å handle bryllupsgave til lørdag, så vi benyttet anledningen til å gjøre noen favoritt-ting sammen. Wego, Forever21 og Starbucks. Da har vi det stas.

For litt siden fant jeg endelig min barndomsvenninne Eiko-chan på facebook, og i kveld fikk vi anleding til å treffes over en kopp kaffe. Vi lekte ofte sammen som små, både på søndagsskolen og ellers.

IMG_0004Jeg traff henne sist da Sanda feiret 20-års jubileum i 2005, men vi fikk ikke snakket noe særlig på grunn av språkvansker. I kveld gikk det litt bedre, og vi hadde det skikkelig koselig.

969775_459565427461106_1743781719_n

Her var vi heldig med vinkelen, for jeg er egentlig en mil høyere enn henne…
Tenk så heldig jeg er som kjenner slike fine folk her! For litt siden traff jeg en annen barndomsvenninne, som også heter Eiko. Her er et bilde av oss alle tre fra søndagsskolen, hvor vi øver oss på julespillet. Jeg husker jeg var dritsjalu på Eiko som fikk spille Maria.

IMG_0006Natsukashii! (Nostalgisk)

Dagens japanske: Kaiten-sushi.

Været: I dag har det vært varmt og klamt ettersom det regnet i går. Jeg løp i roseparken tidligere, og der var alle lukter forsterket. Altså løp jeg i en enorm rosedunst.

Talk to you later, xoxo
Hanna

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar