21.05.2013

Kjære dagbok.

Jeg vasker. Klokken er 01.00. Jeg vasker til fingertuppene blir numme og neglene slites ned. Jeg er flinkis. …og jeg er trøtt.

I dag har vi hatt misjonærsamling i Matsusaka hjemme hos Ingebjørg og Nathan. Avslutningssamling for Synnøve og meg. En flott dag med en flott misjonærgjeng fra NMS og Frikirken. Matsusaka ligger et stykke unna, så dagen har bestått mye av kjøring. Da jeg gikk ut av bilen hadde jeg skikkelig kjøre-rompe, for de som vet hvordan det kjennes. Eventuelt kan det også ha vært den vanlige «sitte lenge stille»-rompe.

Nå er det bare en dag igjen. Torsdag morgen går flyet.

Dagensk japansk: Obento-boks på misjonærsamlingen og sushi i små, søte tre-esker ei i menigheten kom med på døra. Livet er fint.

Været: Varmt og strålende sol. En dag en helst ikke velger å kjøre langt i bil.

Vaskemusikk: Haim.

haim-grown

Talk to you later, xoxo
Hanna

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar